Zajrzyj do spisu dodatków, by wybrać dodatki w sam raz dla Ciebie!

poniedziałek, 19 kwietnia 2010

Skąd Pochodzą Twoi Czytelnicy?

Jakiś czas temu opisywałem prosty licznik zliczający ilość dziennych odwiedzin i ich pochodzenie. Sprawdza się on doskonale, gdy chcemy znać liczbę użytkowników obecnie przeglądających naszą stronę. Problem pojawia się, gdy potrzebujemy sprawdzić ogólne statystyki odwiedzin i ich lokalizacji. Licznik co prawda wyświetla na mapie miejsca, z których nas odwiedzono, ale dane są nieczytelne z powodu natłoku punktów na nią naniesionych.

Jeśli więc chcemy sprawdzić pochodzenie naszych czytelników (albo poszpanować liczbą egzotycznych odwiedzin ;)), możemy skorzystać z innego dodatku o nazwie Flag Counter. Zlicza on wszystkie dotychczasowe odwiedziny i grupuje je według kraju, z którego pochodzą.

Nic tak nie motywuje do pracy, jak nowa flaga na liczniku. :)

Dostępne na: http://flagcounter.com/

Przykład działania:
free counters

Powiązane wpisy:

4 komentarze:

Fashionectic pisze...

czy on na prawdę po 48h wprowadza dane DOTYCHCZASOWE? Bo ja na razie mam tylko parę odwiedzin (10 min temu wstawiłam baner...) Proszę, jeśli możesz, odpowiedz na moim blogu.

Fashionectic pisze...

albo tutaj, po prostu zaspokój moją ciekawość proszę :D

Admin pisze...

Skrypt zlicza statystyki od chwili wstawienia :)

Gotowanie To Moja Pasja pisze...

ciekawy, pozdrawiam

Prześlij komentarz